Title Image

VanDahl lühidalt

Juhtus kord nii, et ühel väiksel reklaamiinimeste seltskonnal tekkisid oma senisest kogemusest lähtuvalt sarnased arusaamad ja veendumused, mismoodi head turundust peaks tegema. Sellest äratundmisest sündiski reklaamiagentuur VanDahl.

 

Meie jaoks algab turundus inimpsühholoogiast. See on aastatuhandeid muutumatuna püsinud keskkond, kus on aja jooksul arenenud küll erinevad detailid ja parameetrid, aga keskkond ise töötab ikka sarnaselt. Ja siis tulevad alles trendid, moevoolud ja teised ärritajad, mis just praegusel hetkel seda keskkonda mõjutavad.

 

Inimese ja toote kokkuviimine algab empaatiavõimest selle inimese vastu. Lihtsustatult – tuleb aru saada, mis kõnetab tegelikult inimest, kes selle toote alal ekspert ei ole, ning missugune reklaam mõjub inimesele, kes ei ole reklaamiasjatundja. Inimene võib jätta ostmata kuitahes heade omadustega auto, kui ei leidu temale sobivat värvitooni. Ja sooduspakkumisi otsiva inimese võib ära peletada reklaam, mis on tehtud liiga… ilus ja kalliilmeline. Meie tööks on kõik sellised nüansid oma tegevuses arvesse võtta ning võtta turunduslikest vahenditest eesmärgi täitmiseks maksimum.

 

Proovime alati ennustada seda, mis hakkab juhtuma homme. Sest tänastel järele joostes püsiksime tegelikult eilses.

Kerli on disainivandaal, omades ühtlasi harukordset insenertehnilist taipu kõige selle osas, kuidas kavandist reaalsus saab. Ühesõnaga – teab, mis teeb.

Gerli on avalike ja salajaste suhete vandaal, kes haldab ja tõmbab kõiki neid niite ja hoobasid, mis jäävad majast väljapoole. Mõõdab näiteks meediapindasid ja toob kuu taevast alla.

Turundus, reklaam, meedia

Juba Joosep Toots teadis, et alustuseks tuleb plaani pidada. Ja seejärel luua sisteem.

Disain

Miks käele maanduva liblika peale rõõmustatakse, aga prussakate peale kiljutakse? Sest liblikad on ilusad!

Identiteet logost CVI'ni

Firma nägu ei paista ühestki peeglist. Aga olemas on ta ikkagi. Parem kujundada identiteet ise kui jätta see igaühe kujutlusvõime hooleks.

Video- ja raadioklipid

Teleekraan on me vana sõber. Ekraanid ja sotsiaalmeedia nõuavad veelgi enam leidlikkust, et pildid kiiresti ja mõistliku kuluga liikuma saada. Ka seda meil jagub!

Copywriting proosast poeesiani

Saalomon Vesipruul jäigi otsima puud, mille otsas vaim alati peale tuleks. Meil on see olemas!

Ruumikujundus ja messiboksid

Oma kaubamärgi ja toodete loo rääkimine on tunduvalt efektsem, kui kuuldemängust saab etendus.

Kleebisreklaam ja valgus

Hooned ja sõidukid on ühed soodsaimad lõuendid enda sõnumi edastamiseks. Arvestades, et olemas on need niikuinii. Paneme need tööle!

Tootmine trükistest erilahendusteni

Vastutame rõõmuga kogu protsessi eest - ehk siis viime enda lennukad ideed ka ellu. Võtmed-kätte, nagu öeldakse.

Veebilehed ja veebiturundus

Paneme oma võimsad turundusmasinad käima ka veebis ja sotsiaalmeedias! Meie pintslid maalivad ka virtuaalselt!