Tallinna Küttelao suvekampaania 2019
Tallinna Küttelao suvekampaania 2019
Juba kaks talve olid Eesti küttematerjaliturgu tabanud üleriiklikud tagasilöögid – küll sai tooraine otsa, küll ei võimaldanud soe talv rasketel masinatel metsas liigelda.
Pakkusime välja kampaaniaidee, mille eesmärgiks oleks suunata inimesed juba suvel talvekütet varuma. Lisaks soodsamale hinnale ja lühemale järjekorrale, nagu suvel ikka, motiveerisime inimesi iganädalaselt ka jäätisega täidetud külmakastide vaheloosimisega ning peaauhinnaga, milleks oli neil palavatel päevadel aktuaalne ratastel toakonditsioneer.
Kampaania põhikanaliteks oli sotsiaalmeedia, raadio ja otsepost. Jooksvalt kajastasime kampaania kulgu ka iganädalaste loosivideotega, milles Liina Tennosaar oma õnneliku käega võitjad loosikastist välja tõmbas ning neid ka telefoni teel võidust teavitas.
Kampaania tulemus järgis kõige optimistlikumaid prognoose!